Beantwoord

KPN box 12 web GUI - maximum aantal logins bereikt

  • 8 June 2021
  • 9 reacties
  • 175 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Ik heb sinds vorige week donderdag glasvezel van KPN en in het begin was het even wat instellen in de web interface (192.168.2.254).

Hiervoor moest ik best vaak opnieuw inloggen en na een tijdje kreeg ik de melding maximum aantal logins bereikt, na een herstart van het modem was dat opgelost maar ik vroeg me af of je per dag maar een X aantal keer kan inloggen in je modem of geldt er een totaal aantal logins voor de tijd dat het modem online is?

Bedankt voor de info alvast!

 

icon

Beste antwoord door wjb 8 June 2021, 23:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7

Als je vanaf een tweede apparaat wilt inloggen op de V12 dan kan dat niet zolang je niet uigelogd bent op het andere apparaat. Als je de browser gewoon gesloten hebt zonder uit te loggen dan blijf je nog een aantal minuten ingelogd en zal dus even moeten wachten voordat je vanaf een tweede apparaat kunt inloggen.

Reputatie 4
Badge +2

Hallo @wjb 

Nee er probeert geen andere apparaat in te loggen terwijl een andere apparaat ingelogd is of was.

Ik doe alles vanaf 1 apparaat en dit heb ik ook gemerkt bij andere providers dat na een X aantal keer inloggen kan het niet meer en dan moet je de modem opnieuw opstarten zodat je weer kan inloggen.

Dus is er een limiet van je kan een X aantal keer inloggen per dag voordat je die melding krijgt en hem even moet herstarten of niet per dag maar een X aantal keer en dan moet je hem herstarten voordat je weer kan inloggen?

Reputatie 7

Als je de browser gesloten hebt zonder uit te loggen en daarna opnieuw wilt inloggen dan kan het zelfs op één apparaat. Als je in die situatie "gewoon" een minuutje of 10 wacht dan kan je wel.weer inloggen.

Er is geen limiet op het aantal keren inloggen maar er mag altijd maar één inlog tegelijkertijd zijn.

Reputatie 4
Badge +2

@wjb 

Ik kan dagen wachten maar er zit echt een limiet op.

Reputatie 7

Ik kan dagen wachten maar er zit echt een limiet op.

Nee, die zit er niet op en anders zou ik die V12 maar eens een factory reset geven.

De enige limiet die er zou mogen zijn is dat er maar één actieve login mag zijn.

Reputatie 4
Badge +2

Misschien trekte ik dan toch te snel een conclusie. Ik zal het nog even in de gaten houden maar hiervoor bij T-Mobile was ik dagen aan het wachten en ik kreeg elke dag dezelfde melding totdat ik een herstart deed.

Reputatie 7
Badge +24

Werkt u misschien veel in incognito tabbladen? Verschillende browsers? Gebruikt u een instelling of plugin zodat automatisch cookies verwijderd worden ofzo?

Reputatie 4
Badge +2

Nee geen van alle, ik heb zelf een Samsung Galaxy en ik gebruik enkel Samsung internet en verder niks dat cookies verwijderd ofzo.

Over de WiFi aanpassingen doen is ook niet zo slim van me 😅

Maar goed, ik weet voldoende zo.

Reputatie 7
Badge +24

Ok. Ik gebruik ook de standaard browser op mn Samsung foon. Als ik die sluit en weer open, dan moet ik me hier op forum ook opnieuw aanmelden. Dat zou normaal gesproken ook heel niet nodig moeten zijn. Wellicht verwijderd die cookies ofzo.