Beantwoord

KPN Experiabox V10 icm Deco M4

  • 7 juli 2021
  • 2 reacties
  • 25 keer bekeken

Goedenavond, apparaat wordt gevonden, maar geeft foutmelding: lijkt er op dat de Deco niet niet goed is aangesloten. Kabel netjes aangesloten op de Ethernet-poort. Wifi van V10 staat uit. 

icon

Beste antwoord door Lex67 7 juli 2021, 22:13

Goedenavond, soms lossen problemen zich op door er niets aan te doen. 5 minuten geleden startte hij door en kon ik het netwerk draaiende krijgen. Maar wel bedankt voor de hulp. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Zijn de kleuren in je connector's van je UTP kabel exact hetzelfde als op dit plaatje?

 

Goedenavond, soms lossen problemen zich op door er niets aan te doen. 5 minuten geleden startte hij door en kon ik het netwerk draaiende krijgen. Maar wel bedankt voor de hulp. 

Reageer