Beantwoord

KPN Fon uitschakelen op het modem

  • 9 November 2020
  • 5 reacties
  • 142 keer bekeken

Hallo Allen, Ik heb op dit moment hetzelfde probleem. Fon signaal in de lucht en ik krijg hem niet uit. Het zou dus al sinds augustus opgelost moeten zijn, als ik de berichten goed heb gevolgd. Hoe krijg ik het signaal uit de lucht? 

Ik hou niet van dingen die ik niet kan uitzetten 🙂.

Groetjes,
Mugen

Admin: eigen topic gemaakt voor vraag 

icon

Beste antwoord door Nadia 10 November 2020, 14:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@MugenNoJin Ik neem aan dat je een Experia Box v10A hebt? Zo ja, dan komt er binnenkort een update waardoor dit probleem wordt opgelost.

Piet.

Reputatie 7

Hallo @MugenNoJin, welkom op het KPN forum. Ik heb het intern nagevraagd en het klopt wat P.J.M. van der Vooren aangeeft. Het FON-netwerk is nog zichtbaar, je kunt er alleen niet meer mee internetten. Dat is onklaar gemaakt. In één volgende update (voor de V10A) gaan we er ook voor zorgen dat KPN FON niet meer zichtbaar is wanneer je op netwerken in de buurt zoekt. Nog even geduld :)  

Reputatie 7
Badge +9

@Nadia Hoi Nadia,

Weet jij toevallig of er al iets nieuws te melden is over dit onderwerp?

Piet.

Reputatie 7

Helaas @P.J.M. van der Vooren, heb ik geen nieuws hierover. Zodra er iets meer info is, meld ik het :) 

Reputatie 7
Badge +9

Elders op dit forum staat dat er naar verwachting in februari 2021 een nieuwe release uitgerold kan worden voor de v10a.

Piet.