Beantwoord

KPN kastje in de tuin?

  • 27 June 2019
  • 14 reacties
  • 537 keer bekeken

Hoi, wij hebben een ander huis gekocht. Nu zijn we in de tuin een kastje met groene kabels tegenkomen. Het kastje is, denk ik zo'n 30 cm hoog. Is deze van kpn en kan deze verplaatst worden? Fiona
icon

Beste antwoord door PeterG 27 June 2019, 15:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Dat is van de kabelaar Ziggo wellicht Telfoniekabels zijn standaard blauw
Zekers. Neem contact op met de plaatselijk actieve kabelaar. Is dat niet Ziggo en je weet niet welke dan wel check dat dan hier: http://www.kabelkiezer.nl/kabelbedrijf/.
Bedankt. Ik heb documentatie van een klic melding uit 2009 waarbij Ziggo aangeeft dat er geen kabels/leidingen hun in dit gebied aanwezig aanwezig zijn. Vandaar kpn als mijn eerste verdachte😋
Dat kan ziggo is niet landelijk dekkend.

Stond de aanwezigheid beschreven? Is het kastje voordien niet opgevallen bij een eerste bezichtiging?
Het klinkt alsof er later grond is bij gekocht door de vorige eigenaar of dat het betreffende stukje grond kadastraal niet bij de tuin hoort.
Check via de door mij verstrekte link dus even welk kabelbedrijf het 'daar' wel is. 😉

En in 2009 was de fusie tussen upc en ziggo er nog niet. Dan was het mogelijk toen upc (vandaar de clicmelding), maar nu in 2019 Ziggo. Of dus een ander want Ziggo 'heeft' maar zo'n 65 % dekking.
In Zeeland bv. Delta.

KPN heeft geen kastjes van maar 30 cm, minstens een meter hoog en 80 cm breed. En blauwe kabels.
Reputatie 7
Badge +24
Kabels doorknippen, je ziet vanzelf wie dr komt 😜
Reputatie 7
Badge +21
Kabels doorknippen, je ziet vanzelf wie dr komt 😜
Een hele boze medewerker 😡 van het bedrijf, met een flinke rekening !!

Kabels doorknippen, je ziet vanzelf wie dr komt 😜Een hele boze medewerker 😡 van het bedrijf, met een flinke rekening !!

En nog bozere buren als net de leeuwinnen spelen.

Tipje niet knippen per ongeluk met een spade doorsteken je was aan het spitten 😉
Reputatie 7
Badge +19
Hpi @Winchester76, Welkom hier! Ben je er inmiddels zeker van dat het hier over een kast van Ziggo gaat?
Reputatie 7
Badge +19
@Winchester76, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Ik weet nog niet van wie de kast is, maar heb vragen uitstaan bij een plaatselijke kabelbedrijf.
Kabels doorknippen/steken gaan we voorlopig nog maar niet doen, we willen de buren graag nog even te vriend houden😁. Bedankt !!
Reputatie 7
Badge +19
Verstandig @Winchester76 😄Zomaar kabels doorknippen/steken kan zomaar een duur grapje worden. Daar zit je zelf natuurlijk ook niet op te wachten. Hopelijk weet je snel waar de kast van en voor is. Mocht je t.z.t. toch nog vragen hebben, stel ze dan vooral!
Reputatie 7
Badge +24
Zit me nu te bedenken: een hele zware magneet naast de kabel leggen werkt misschien ook wel 😁
Reputatie 7
Badge +19



😅😆