Beantwoord

kpn thuis aansluiten

  • 17 June 2019
  • 2 reacties
  • 305 keer bekeken

Onlangs hebben wij de sleutel gekregen van ons nieuwe woning( jaren 70 woning). Alleen ik heb in de meterkast geen aansluiting voor de experia box kunnen vinden. Alleen verborgen onder het behang in de woonkamer een oude telefoon aansluiting. Kan iemand mij vertellen of ik hier wat mee kan? Ik heb een foto toegevoegd voor de duidelijkheid. BVD.

Wiebe.
icon

Beste antwoord door JanBar 22 June 2019, 01:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi, Wiebe, welkom! Dat ziet er niet uit alsof je er, zonder gepruts, direct iets mee kunt. Je geeft aan in de meterkast niets te vinden. Zitten daar wel kabels enzo? Kun je daar dan eens een foto van plaatsen?
Reputatie 5
Badge +5
weeb182,

Een late reactie. Dit is inderdaad de aansluiting die je moet hebben. Aansluiten met een 4 polige steker op het bovenste stopcontact. De stekker zit in het installatiepakket.
Je kan de aansluiting netjes afwerken met een afdekplaat. Je kan je het beste langs een bouwmarkt gaan en aan een medewerker de foto laten zien voor de juiste spullen. .