Beantwoord

kpn thuis app

  • 19 November 2019
  • 4 reacties
  • 995 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

De kpn app heeft een update gehad, maar vraagt nu om een beheerders wachtwoord. Ik heb 3 wifiversterkers, maar bedoelen ze hiermee, het wachtwoord van deze versterkers? Het wachtwoord van mijn router is het niet,. Ik kom hier niet helemaal zelf uit. Is dit het wachtwoord wat aan de onderzijde van de versterkers staat? Of is er een andere manier om dit op een eenvoudige manier te doen?

Ik heb de experia v10

vast dank

icon

Beste antwoord door Anonymous 19 November 2019, 13:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Ja het is hetzelfde beheerders wachtwoord die je voor de accespunten gebruikt. Er van uit gaande dat je de Experia Wifi model bedoeld.

Reputatie 1
Badge

Ja het is hetzelfde beheerders wachtwoord die je voor de accespunten gebruikt. Er van uit gaande dat je de Experia Wifi model bedoeld.

Ja, dat zijn die kleine wifiversterkers die kpn levert. Nu heb ik er 3, moet ik in totaal 3 wachtwoorden invoeren om ze allemaal aan te melden?

vast dank voor je eerdere reactie 

Met de update van de ExperiaWifi  en deze app is zover ik het nu kan zeggen maar 1 beheers wachtwoord nodig.

Reputatie 1
Badge

Met de update van de ExperiaWifi  en deze app is zover ik het nu kan zeggen maar 1 beheers wachtwoord nodig.

Dank, is gelukt. Top !