Beantwoord

KPN Thuis app ziet Experia Box niet

  • 7 April 2020
  • 5 reacties
  • 843 keer bekeken

Kpn thuis app ziet geen experia box. Die is er wel (V10) en kpn super Wi-Fi. De stroom is er even afgeweest, maar alles functioneert normaal. 

De app heeft voorheen in dezelfde configuratie wel gewerkt. Maar ik krijg het niet meer voor elkaar.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door JonvL 9 April 2020, 14:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @JonvL. Van harte welkom hier. Je ziet de Experia Box dus niet onder ‘Internetpunten’ in de app? Dat is lastig. Alles werkt verder wel naar behoren?  Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd? Vaak los je dergelijke problemen daarmee eenvoudig op. Als dat niet werkt, kun je dan een screenshot delen van wat je ziet? En kun je verder je profiel aanvullen met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? Laat het me weten als je dit hebt gedaan.

Dag Natasja,

Ik heb de app diverse keren opnieuw geïnstalleerd maar dat haalde niets uit. Ook telefoon opnieuw gestart evenals de experia box.  Geen resultaat.  Nadat ik Nord VPN heb uitgeschakeld werkte het wel.  Nu de app als uitzondering toegevoegd aan Nord en dat werkt prima.

Groet, 

Jon

 

 

Reputatie 6
Badge +9

Dag @JonvL. Goed om te lezen dat het is opgelost! :slight_smile: Mocht je toch nog ergens hulp bij nodig hebben, dan weet je me te vinden.

Hallo,

Wat is nord vpn en waar zit dat?

Reputatie 7
Badge +20

@Stuart68, NordVPN is een VPN verbinding. Het is iets wat je zelf actief hebt ingeschakeld.