Beantwoord

KPN v12 modem inloggen lukt en na enkele minuten niet meer

  • 23 July 2021
  • 2 reacties
  • 200 keer bekeken

Hallo,

 

Sinds kort heb ik internet via KPN en dit werkt helaas allemaal nog niet zo goed. Kwaliteit en bereik lijkt tot dusver minder dan de vorige aanbieder.

 

Nu wou ik even wat instellingen bekijken in de V12. Gewoon ingelogd via http://192.168.2.254 en een wachtwoord ingesteld. Als ik vervolgens inlog dan worden mijn details ook geaccepteerd. Echter als ik dan in de “modemomgeving” wat acties uitvoer dan wordt ik na een paar handelingen eruit gegooid en kan ik niet meer inloggen. Er komt dan te staan wrong login information . Terwijl ik kort daarvoor nog gewoon kon inloggen met exact dezelfde details.

Is dit een bekende issue?

 

Mvg Jurjen

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 26 July 2021, 15:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jurjend, welkom hier. 

Deze herken ik niet. Ik durf dus ook niet te zeggen hoe het kan. Enige wat ik kan bedenken is eigenlijk, blijft dit zich voordoen nadat je het modem een reset hebt gegeven? Maak van te voren wel even screenshots van je instellingen, want die raak je kwijt na een reset, dan kun je deze zo weer invullen. 

Badge

Deze herken ik wel het inloggen in de modem werkt raar en dat uitloggen zie je al snel over het hoofd… het is gewoon niet zo goed gemaakt en storingsgevoelig… ik word er elke keer uitgegooid en mag daarna niet meer inloggen omdat ik teveel sessies gedaan zou hebben….Ik geloof na het lezen van meerdere forum vragen van andere en de reacties hierop dat de programmeur jongens van kan hard aan het werk moeten om de software beter en dus ook duidelijker en gebruiksvriendelijker moeten gaan maken.