Vraag

Krijg geen IP-Adres van Wax 214 Netgear- Access Point

  • 15 July 2021
  • 1 reactie
  • 82 keer bekeken

Hallo allemaal,

Ik heb op mijn nieuwe KPN box een Access Point (WAX 214 van Netgear) aangesloten via een POE switch (TP-Link TL-SG1005P). Heb de SSID aangepast naar dezelfde als beneden, voor het gemak. Echter, de AP werkt maar tot het punt dat ik een IP adres moet krijgen. Daar blijft ie op hangen.

 

Moet ik wat aanpassen in de KPN box? Hoe krijg ik het AP zo ver dat ik een IP adres krijg?

 

Groet,

Marco

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Timsocram, welkom hier op het forum. 

Problemen dus met het acces point achter het modem. Nu ben ik hier niet zo in thuis, maar heb je al eens getest door het acces point rechtstreeks op het modem aan te sluiten? Werkt het dan wel? Want dan gaat het ergens mis in de switch. Dan kun je daar de instellingen eens op nalopen. 

Maakt het allemaal geen verschil dan staat het acces point vermoedelijk niet goed ingesteld.