Beantwoord

Ik krijg geen verbinding met mijn 2e wifiversterker

  • 19 June 2019
  • 2 reacties
  • 116 keer bekeken

Ik heb laatst een 2e wifi versterker gekocht. Hadfen er al 1 alleen was er geen wifi boven. De eerste werkt perfect en had gezien dat een 2e mogelijk was. Nou heb ik de 2e versterker via de experia box (v8) tot het punt gekregen waar bijde lampjes blauw brande. Alleen kreeg ik op mijn telefoon de melding te zien dat er geen internet beschikbaar was. Ook de 1e versterker deed het niet meer. Wil graag bijde versterkers bedraad aansluiten. HELP!
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 21 June 2019, 19:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @Jelmerk . Welkom op het forum!
Een gevalletje van de regen in de drup dus! Dat is uiteraard niet de bedoeling. Welke kleur hebben de versterkers? Zijn het van die witte? Welke lampjes branden er nu op? Heb je ze beide op een afzonderlijke netwerkpoort van de experiabox aangesloten? Of heb je er eentje 'doorgelust' op de andere versterker? Hoe branden de lampjes nu?
Mocht het nog steeds niet werken is het nuttig om eerst alles uit te zetten. Daarna de experiabox aanzetten en wachten tot alles brandt. Daarna de eerste versterker aanzetten. Mochten dan de lampjes niet gaan branden graag de versterker een reset geven. Daarna zou het moeten werken.
Hoi @Jelmerk . Ik vermoed dat jij mij antwoord als beste hebt aangemerkt en daarmee ga ik er nu van uit dat je het probleem hebt kunnen oplossen. Mocht dat niet zo zijn, laat het weten en dan duiken wij er dieper in!