Beantwoord

Krijg geen wifi verbinding Experiabox V9

• 22 februari 2018
  • 4 reacties
  • 621 keer bekeken

Sinds 2 dagen geen of beperkt wifi verbinding met de experia box.
In aanmeldscherm van iPad/iPhone/ laptop ( geen apple) wordt het ssid tot wel 10 keer vermeld zonder slotje en 1x met slotje. aanmelden op ssid met slotje wil niet of heel even.
Zie ook de ssid van netwerken in de buurt tot 10x zonder slotje en alle 1xmet slotje.
Heb de experiabox enkele keren gereset dit geeft geen oplossing.
Aangezien ik de netwerken uit de buurt ook enkele keren zie lijkt het een probleem van buiten de experia maar wat?
Bedraad netwerk doet het overigens wel.

icon

Beste antwoord door Koen_1 23 februari 2018, 18:04

Hi @Erik48, welkom op het forum! Lastig probleem! Aangezien het issue zich op verschillende apparaten en met meerdere netwerken voordoet lijkt mij de oorzaak een externe stoorzender. Doet het verschijnsel zich op elke plek in je woning voor? Kun je kijken of het aanpassen van het WiFi kanaal via de Servicetool WiFi-kanaal wijzigen voor verbetering zorgt? Ik hoor graag weer van je!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hi @Erik48, welkom op het forum! Lastig probleem! Aangezien het issue zich op verschillende apparaten en met meerdere netwerken voordoet lijkt mij de oorzaak een externe stoorzender. Doet het verschijnsel zich op elke plek in je woning voor? Kun je kijken of het aanpassen van het WiFi kanaal via de Servicetool WiFi-kanaal wijzigen voor verbetering zorgt? Ik hoor graag weer van je!
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Erik48, ik heb nog geen reactie van je ontvangen. Heb je het probleem inmiddels op kunnen lossen? Als ik op dit moment nog iets voor je kan betekenen hoor ik dat graag 🙂
Hoi Koen,
Bedankt voor je reactie, ik heb nog geen aanpassingen kunnen doen aangezien we enkele dagen weggeweest zijn.
Onze wifi doet het momenteel weer, staan ook geen ssid’s meer zonder slotje.
Gr,
Erik
Reputatie 7
Badge +21
Goed om te lezen dat je WiFi weer werkt Erik! Mocht je onverhoopt toch weer problemen gaan ervaren weet je me te vinden 🙂

Reageer