Beantwoord

lampjes wifiversterker blijven groen

  • 1 January 2019
  • 4 reacties
  • 2652 keer bekeken

Hallo ik heb twee wifi versterkers van kpn. deze zijn allebei bedraad aangesloten door een monteur van kpn.Boven branden alleen twee lampjes van power en wireless allebei continu groen meer brand er niet .Wat heb ik niet goed???
icon

Beste antwoord door wjb 2 January 2019, 08:24

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Ik neem aan dat de Experia WiFi met een netwerkkabel aangesloten is, klopt dat?
Dat zou dan eigenlijk betekenen dat die Experia WiFi niet goed is geconfigureerd.
Zorg dat de Experia WiFi met een netwerkkabel rechtstreeks aan op de Experia Box is aangesloten en houdt een paar seconde de resetknop ingedrukt.
Wacht een paar minuten totdat de ledjes weer branden en als het goed is brandt het wifi ledje nu blauw.
Plaats de Experia WiFi weer terug op de plek waar je hem wilt gebruiken.
Bedankt voor je reactie. hij is al rechtstreeks op de experiabox aangesloten echter op een bestaande kabel van boven naar beneden.ik vermoed nu dat die kabel niet goed is.als ik hem beneden aansluit op een ander kabeltje brand die wel gewoon blauw en als ik hem dan naar boven doe is die weer groen.de tv kastje boven heb ik via draadloze ontvanger dus daar kan die ook niet op toch?? de versterker moet ook altijd bekabeld aangesloten worden toch
Reputatie 7
Hij kan ook op de kabel tussen TV ontvanger en de adapter van de "draadloze" verbindingsset.
Bedankt. hij werkt nu goed

Reageer