Beantwoord

Ledstrip stoort de DVS650

  • 21 June 2019
  • 9 reacties
  • 358 keer bekeken

Onze dochter heeft sinds kort een "professionele "showtec" ledstrip. Nu heeft ze deze in een verlengkabel aangesloten. Sinds dat ze dat heeft brandt het huisje rood van de DVS650. De DVS650 zit op een ander stopcontact, aangesloten zoals het hoort en de ledstrip op een verlengkabel aan de andere kant van de kamer. Ze kan ze alleen niet tegelijk gebruiken want dan krijgt ze storing op de televisie. Is hier een manier voor om dit op te lossen? En zo ja, kan ik dat als niet zo heel technische moeder ook doen?
icon

Beste antwoord door Tycha 21 June 2019, 23:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Die led strip heeft een (goedkope) schakelende voeding die allerlei rommel produceert, en het licht net is er niet voor om signalen te transporteren.
Dus . . . .

De mooiste oplossing (toch) een kabel leggen, even moeite, nooit meer gezeur.
Jammer genoeg blijkt het niet de led strip te zijn want vandaag geeft ie weer een rood huisje, terwijl de led strip niet aangesloten is.
Dus als iemand nog een tip heeft graag! Er is niets veranderd in de afgelopen tijd, dus het probleem is in mijn ogen raar.
Reputatie 7
Badge +11
Welkom@tuinheks

Heb je op de website bekeken waar je op moet letten bij een storing met je DVS650?
Reputatie 7
Badge +30
Ha @tuinheks, welkom terug! Leuk zo'n LED-strip! Maar inderdaad onhandig als het toch de boosdoener lijkt te zijn. Wel vreemd dat de DVS ineens ook stoort zonder de strip. Heb je het advies van @Tycha al opgevolgd? De link die ze stuurt, is superhandig! Je kunt sowieso opnieuw koppelen en eventueel een ander stopcontact proberen.
Reputatie 7
Badge +30
Heb je de boel alweer werkend? Mocht je nog hulp willen, laat je het dan weten?
Ik ben zelf ff weg geweest, dus kan nu pas de tips gaan opvolgen. Ik kom hie later op terug 🙂
Reputatie 7
Badge +30
Helemaal goed!
Het probleem lijkt opgelost. Ik heb de 2 ontvangers omgedraaid (we hebben er 3). Dus die van beneden naar boven en andersom. Hierdoor lijkt het probleem opgelost.
We wachten het nog even af 🙂 dank jullie wel!
Reputatie 7
Badge +30
Top! Mocht je ons toch nog nodig hebben, weet je het forum weer te vinden! 🙂