Beantwoord

LG 55-UF850V decoder aan-uit met LG afstandbediening.

  • 31 December 2021
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

Hoi,

 

LG ab kunnen koppelen aan de KPN ARRIS decoder met Motorola type 2 (bizar, maar dat werkt), enige minpunt is dat ik de decoder niet aan of uit kan zetten met LG ab.

Iemand een oplossing voor me?

Thanks in advance!

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 5 January 2022, 19:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Jernij. Ik heb voor je gezocht en niet direct iets kunnen vinden. Wel heb ik in dit topic gezien dat je via het menu van je LG televisie de mogelijkheid zou kunnen hebben de STB te laten “herkennen” door de tv. Zou je eens kunnen kijken of dit bij jouw televisie ook werkt?

Hoi,

Dankjewel!

De standbyknop werkt helaas niet voor de decoder, beide afstandsbedieningen zijn ook andere dan ik heb.

 

Bovenstaand forum had ik inderdaad ook al gelezen.. 

Reputatie 7
Badge +17

@Jernij in dat geval ben ik bang dat je toch de ontvanger aan zult moeten zetten met de KPN afstandsbediening. Wat je natuurlijk nog zou kunnen doen is de ontvanger aan laten staan en je televisiescherm uitzetten. Dit kost alleen wel aanzienlijk meer stroom. Je zou nog kunnen spelen met de energiespaarstand, in het menu te vinden onder “Stand by”, maar daar wordt alles weer een stukje trager van. Dat is net even wat voor jou de beste oplossing is.