Beantwoord

Mac adres filteren

• 8 september 2017
  • 3 reacties
  • 703 keer bekeken

Hoi,

heb een H220N router waarop Mac adres filtering actief is. Nu laatst van KPN zelf de wifiversterker aangeschaft en die als accespoint op een andere verdieping geinstalleerd.
Mijn vraag is of het klopt dat deze wifiversterker geen optie heeft om MAC adressen exclusief toe te laten?

Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Paul_ 12 september 2017, 09:52

Hoi Mike, welkom op het forum! Hele goede vraag. Ik heb zelf ook gezocht en kom tot dezelfde conclusie als jij. Er zit in de wifi versterker helaas geen optie voor MAC-adresfiltering. Of die optie er ooit nog gaat komen middels een software-update durf ik je ook niet te zeggen maar vooralsnog staat dit voor zover ik weet niet op de planning. Waarschijnlijk niet het antwoord dat je wil maar dan weet je wel waar je aan toe bent. Als er nog meer vragen zijn laat het vooral weten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Mike, welkom op het forum! Hele goede vraag. Ik heb zelf ook gezocht en kom tot dezelfde conclusie als jij. Er zit in de wifi versterker helaas geen optie voor MAC-adresfiltering. Of die optie er ooit nog gaat komen middels een software-update durf ik je ook niet te zeggen maar vooralsnog staat dit voor zover ik weet niet op de planning. Waarschijnlijk niet het antwoord dat je wil maar dan weet je wel waar je aan toe bent. Als er nog meer vragen zijn laat het vooral weten.
Hoi Paul,

dank voor je antwoord. Lag ook wel in de lijn der verwachtingen helaas. Had gehoopt
dat ik iets over het hoofd zou hebben gezien. Overigens wel jammer en een beetje vreemd dat de experiabox wel de mogelijkheid heeft en een accesspoint in hetzelfde netwerk niet.

Groet, Mike.
Reputatie 7
Badge +24
Daar kan in je niet anders dan gelijk in geven. 😛 Het klinkt logisch dat het ooit wel komt maar ik ben daar nog geen informatie over tegengekomen dus wat dat betreft is het een kwestie van afwachten.

Als je nog eens vragen hebt dan weet je ons te vinden!

Reageer