Beantwoord

Mac filtering en access control niet op de V8 mogelijk

  • 7 August 2019
  • 6 reacties
  • 159 keer bekeken

Ik zou graag mijn huidige experiabox willen omruilen voor een experiabox v10a. Kan dat?
Ik wil graag gebruik maken van de uitgebreidere mogelijkheden tav mac filtering en access control.
Anders moet ik een andere router aanschaffen en die achter mijn experiabox plaatsen.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
topic in juiste board verplaatst
icon

Beste antwoord door Nadia 9 August 2019, 10:32

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +19
Welke experiabox heb je nu? Lees even het één en ander over de v10a hier op het forum. Er is nogal wat over te doen namelijk.
Nu heb ik een v8. Ik vind het bij die versie jammer dat ik (te) weinig kan instellen. Nu dacht ik ook te lezen dat dit met een v10a beter zou moeten kunnen.
Wat wil je kunnen instellen? Bij de v10a is bijna nog minder mogelijk dan een v8.
Wat je er op vooruit zou gaan is 5ghz Wifi.
Reputatie 7
Hah @WimRens, welkom op het KPN forum. Goeie vraag. Het omruilen van goed functionerend apparatuur doen we niet snel, alleen als daar echt aanleiding toe is kunnen we het overwegen. Ik ben net als Galdor wel erg benieuwd wat je ermee wilt kunnen instellen? Wat heb je nodig? Misschien dat je dat met de V8 ook kunt. De community helpt je graag met deskundig advies over het gebruik van je modem 🙂
Overheen gelezen het gaat blijkbaar om

mac filtering en access control.
Reputatie 7
Oeps, daar heb ik ook even overheen gelezen. Mac filtering en access control is helaas niet mogelijk met de V8. De ExperiaBox V10 en V10a ondersteunen dit wel. We ruilen geen functionerend apparatuur om voor een nieuwer model. Helaas, @WimRens. Toch wil ik nog het een en ander voor je nakijken. Ik heb je daarover een privébericht gestuurd 🙂

Reageer