Beantwoord

middelste lampje DVS 650 brandt niet

  • 27 May 2020
  • 5 reacties
  • 1047 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie

het middelste lampje op de DVSĀ 650 brandt niet. Deze is aangesloten op het modem. Heb het modem gereset, eventuele storingsbronnen weg gehaald en nieuwe software gedownload. Een andere tv is met een kabel aan gesloten op het modem en deze doet het wel.

icon

Beste antwoord door KGG 2 June 2020, 21:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +13

@KGGĀ Welkom op het forum :-) . Is het nog gelukt? Het lijkt erop dat de adapter in kwestie dan de verbinding is kwijt geraakt. Ik zou je aanraden om de adapter opnieuw te koppelen met behulp van deze pagina. Laat het gerust weten als je nog hulp nodig hebt!

Nee dat helpt niet. Heb telefonisch contact gehad en enige oplossing is nieuwe kopen wordt gezegd. Nu gaan we proberen om toch een kabel te leggen.Ā 

@KGG

dat is echt de juiste beslissing kabel leggen

zo krijg je een stabiele verbinding

ga voor utp kabel cat5e of hoger 100% koper

Ā 

Reputatie 7
Badge +25

Een kabel leggen is altijd het beste idee inderdaad, dus dat moedig ik ook alleen maar aan. Maar het opnieuw opnieuw koppelen van de adapters zou moeten kunnen lijkt me.

@KGGĀ 

heb je dit ook al geprobeerd : link

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/storing-oplossen-draadloze-verbindingsset-dvs-425011

of een keer de dvs resetten