Beantwoord

Middelste lampje DVS uit

  • 2 June 2020
  • 5 reacties
  • 51 keer bekeken

Ik heb het zelfde probleem, iemand enig idee?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 9 June 2020, 10:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Kylianw04, welkom op het forum!
In dit topic wordt uitgelegd hoe je problemen met je draadloze verbindingssets op kunt lossen.
Het middelste lampje representeert de onderlinge verbinding tussen je adapters. Als deze uit is heeft hij geen verbinding met de andere adapter(s) of is hij niet gekoppeld!
Op www.kpn.com/dvs kun je ook nog een aantal stappen en oplossingen terugvinden.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!

Ik heb ook dergelijk probleem. Dvs modules zijn niet gekoppeld,heb de nieuwste software erop weten te zetten, stekkers in elkaar gestoken zoals probleemhulp omschrijft,weer in stopcontact gestoken, powerknop 3 tot 5 sec ingedrukt maar dan gaat powerlampje niet knipperen….. help

Ook de hele bende er zeker 10 minuten eruit gelat3n, daarna weer hetzelfde

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @FredenreneeRoosengarten,
Op deze pagina staan alle tips op een rijtje om de verbinding tussen je adapters te herstellen.
Bij de truc door ze in elkaar te doen is het wel van belang dat je dán de knopjes gebruikt om ze te koppelen. Het is daarbij ook belangrijk dat je ze niet te kort én niet te lang ingedrukt houdt.
Als het ook dan nog niet lukt ze te verbinden wil ik je adviseren de Devolo Cockpit software te downloaden en je adapters te verbinden met je computer om ze in te stellen. Je kunt deze hier downloaden.
Met dit programma kun je je adapters het beste beheren.