Beantwoord

mijn besteling annuleren per direct

  • 20 March 2020
  • 2 reacties
  • 78 keer bekeken

 

Geachte heer,mevrouw van Kpn,

 

Met verzonden van deze mail, wil ik graag mijn bestelling bij kpn per direct te annuleren. 

ik wacht op uw mail en bevestiging van annulering en mijn verzoek

Mvg,

admin: gegevens verwijderd ivm privacy

icon

Beste antwoord door Remco van KPN 24 March 2020, 20:00

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Mirjamm68 

Haal de privé gegevens snel weg, dit is een openbaar forum. Iedereen kan dit zien !!

Aanpassen via de drie puntjes rechtsonder en dan ‘bewerk’. Dat kan tot 1 uur na plaatsing.

Reputatie 7
Badge +13

Goedenavond @Mirjamm68  , welkom op ons forum en excuses voor de late reactie. Is het nog gelukt met de annulering? Ik kan via dit kanaal dit helaas niet doorvoeren. Je kan dan het beste even bellen met onze afdeling Contracten en Opzeggingen op 0800-0402 . Zij helpen je dan met het afwikkelen van de annulering, Mocht je nog vragen voor mij hebben dan beantwoord ik die graag!

Reageer