Beantwoord

Mijn tv kan geen netwerk (wifi) vinden

• 1 mei 2018
  • 8 reacties
  • 207 keer bekeken

Ik heb alles al geprobeerd, uitzetten, resetten, etc. . Mijn Samsung tv vindt geen netwerk om verbinding mee te maken.
Hoe kan ik dit probleem oplossen.
Heb een experiabox v10.
icon

Beste antwoord door Koen_1 5 mei 2018, 20:14

Dag @Verblopez, welkom op het forum! Vervelend dat je tv geen WiFi netwerken kan vinden! @Edwin_Merks en @huistijger zijn je al goed op weg aan het helpen, waarvoor dank 🙂 Heb je het probleem inmiddels kunnen verhelpen? Als dit onverhoopt niet het geval is: welk type Samsung tv heb je precies? Ik hoor graag weer van je.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Ik heb alles al geprobeerd, uitzetten, resetten, etc. . Mijn Samsung tv vindt geen netwerk om verbinding mee te maken.
Hoe kan ik dit probleem oplossen.
Heb een experiabox v10.

Misschien een domme vraag: staat wifi aan op de tv? Vind de tv helemaal geen netwerken of alleen die van de V10 niet? Overigens zou ik sowieso de voorkeur geven aan een bekabelde verbinding (als dat mogelijk is tenminste).
De tv kan geen enkel netwerk vinden. Zelfs niet via handmatig instellen.
Maar vertel hoe zou ik kunnen weten of de WiFi op de tv aanstaat?

Reputatie 6
Badge +10
Ik heb geen Samsung naar ik zou zeggen via Instellingen, Netwerkinstellingen en dan Wifi? Wat voor type Samsung heb je?

Je kunt ook de SSID van het netwerk invoeren zie ik. Werkt dat dan ook niet?
Reputatie 7
Badge +19
Hallo @Verblopez
Staat de wifi op je V10 wel aan?
Brandt het blauwe Eco lampje op de V10 soms?
Zo ja dan heb je geen wifi.
Schakel de wifi weer in door de knop naast de USB-aansluiting op de zijkant lang ingedrukt te houden tot het blauwe lampje uit gaat.
Reputatie 7
Badge +21
Dag @Verblopez, welkom op het forum! Vervelend dat je tv geen WiFi netwerken kan vinden! @Edwin_Merks en @huistijger zijn je al goed op weg aan het helpen, waarvoor dank 🙂 Heb je het probleem inmiddels kunnen verhelpen? Als dit onverhoopt niet het geval is: welk type Samsung tv heb je precies? Ik hoor graag weer van je.
Reputatie 7
Badge +21
Hi @Verblopez, aangezien ik niks meer van je gehoord heb neem ik aan dat je het probleem inmiddels opgelost hebt! Als er weer een keer iets is weet je ons te vinden 🙂
Kan het zo zijn dat je TV enkel 2.4GHZ ondersteunt , en dat je wifi nu enkel op 5GHZ aanstaat?
Want dan kan het kloppen dat hij geen SSID kan vinden, of je SSID moet hidden zijn, dan zal je het handmatig in moeten stellen!

Reageer