Beantwoord

Minecraft server Poort forwarding lukt niet met V10

  • 6 April 2020
  • 2 reacties
  • 88 keer bekeken

Beste lezer,

 

Ik heb de V10 en heb al meerdere malen de poorten proberen te forwarden op mijn minecraft server PC.

Alle desbetreffende poorten heb ik al meerdere malen open gezet, met de juiste IPv4 van de machine waar de server op draait.

Ook dat werkt niet. Vervolgens heb ik een factory reset gedaan en weer alles opnieuw geprobeerd. helaas geen resultaat. 

Daarna had ik DMZ aangezet, Met succes! maar 1 dag later kreeg ik van abuse@kpn.com een mail dat er een ‘ lek ‘ zat in onze modem en dat DMZ uit moest ivm Netbios type port 137 UDP.

 

De DMZ weer uit gezet en we konden weer niet van buitenaf connecten met de server. Intern lukt uiteraard wel.

 

 

Iemand een idee hoe we de poorten juist open krijgen? tot heden is het enkel met DMZ gelukt…. (wat KPN dus niet leuk vind:joy: )

icon

Beste antwoord door JordVerhagen 8 April 2020, 18:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @JordVerhagen
Ikzelf heb hier niet genoeg kaas van gegeten om je echet mee te helpen maar er zijn meerdere topics op dit forum waarin uitgelegd wordt hoe je port forward op je V10 waaronder deze!
Mocht je er daar niet mee uit komen kun je dan toelichten waar je tegenaan loopt? 

dank voor je reactie,

het is inmiddels wel opgelost na vele malen herstarten en opnieuw instellen. ookal deden we de keren ervoor het zelfde...