Beantwoord

Modem

• 15 februari 2018
  • 4 reacties
  • 347 keer bekeken

Hebben al sinds dat we klant werden 11 jaar geleden hetzelfde modem in gebruik. Het modem kan de techniek van tegenwoordig niet meer aan en het WiFi signaal ligt er hier inmiddels zo'n 6 keer per dag uit of is traag. Kan deze niet eens vervangen worden? We hebben nu een speedtouch 780 wl.

Mvg anouk
icon

Beste antwoord door Koen_1 19 februari 2018, 10:48

Goedemorgen Anouk, bedankt voor je privébericht 🙂 De nieuwe Experiabox ligt vanmiddag voor je klaar bij het Servicepunt. Ik hoor graag of alles weer naar behoren werkt met de nieuwe box!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hi Anouk, werkt je WiFi verbinding weer naar behoren met de nieuwe Experiabox? Als er nog iets is weet je me te vinden 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Anouk, bedankt voor je privébericht 🙂 De nieuwe Experiabox ligt vanmiddag voor je klaar bij het Servicepunt. Ik hoor graag of alles weer naar behoren werkt met de nieuwe box!
Reputatie 7
Badge +21
Hallo Anouk, welkom op het forum! De Speedtouch 780 is inderdaad een behoorlijk verouderd modem die we zeker kunnen vervangen! Zoals Robin aangaf kun je hiervoor telefonisch contact met ons opnemen, maar je kunt ook een reactie op mijn privébericht sturen. Dan help ik je verder!
Reputatie 7
Badge +30
Even omruilen via 0800-0402 is de snelste manier

Reageer