Vraag

Modem reageert traag

  • 2 July 2019
  • 2 reacties
  • 66 keer bekeken

probleem is dat bij uitprinten via wifi het soms heel lang duurt voor reactie van printers er is en tevens benadering van opslagmedium gekoppeld via LAN soms ook heel lang duurt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @KPNklant modem, welkom! Ontzettend irritant als je moet wachten op apparaten! Helemaal als je gewoon mag verwachten dat dat niet nodig is. Ik kijk graag met je mee naar wat we hieraan kunnen doen. Heb je al een bekabelde speedtest gedaan? Wat komt daaruit? Werken andere apparaten ook langzaam op wifi en/of via de kabel? Wil je daarnaast je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan meet ik je lijn aan onze kan ook even door. Als laatste: welke Experiabox heb je?
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt: laat je het weten als ik nog iets voor je kan doen?