Modem reageert traag
probleem is dat bij uitprinten via wifi het soms heel lang duurt voor reactie van printers er is en tevens benadering van opslagmedium gekoppeld via LAN soms ook heel lang duurt
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Hallo @KPNklant modem , welkom! Ontzettend irritant als je moet wachten op apparaten! Helemaal als je gewoon mag verwachten dat dat niet nodig is. Ik kijk graag met je mee naar wat we hieraan kunnen doen. Heb je al een bekabelde speedtest gedaan? Wat komt daaruit? Werken andere apparaten ook langzaam op wifi en/of via de kabel? Wil je daarnaast je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan meet ik je lijn aan onze kan ook even door. Als laatste: welke Experiabox heb je?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.