Beantwoord

Modem TG789vn Thomson en UPnP geen succes

• 31 maart 2017
  • 3 reacties
  • 106 keer bekeken

Badge
Goedendag, wij hebben sinds maart 2010 de Experia Box TG789vn en met deze router lukt het op geen enkele wijze UPnP verbinding te maken met bijvoorbeeld de internetradio.
Nu hebben we vernomen dat onze router verouderd is, en nodig aan vervanging toe is. En dat klanten die een ZTE-modem kregen, geen problemen meer ondervinden met UPnP en NAT settings.
Nu is de vraag dus of de TG789vn vervangen kan worden bijvoorbeeld door zo’n ZTE-modem en of dit inderdaad kosteloos is.
Al vast bedankt
icon

Beste antwoord door Marcia_ 3 april 2017, 10:04

@Gerritso laat via een privébericht weten dat het modem omgeruild wordt. Hartstikke fijn! Alvast veel plezier ervan.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Dit kan en is kostenloos. De snelste manier is de KS bellen, anders moet je even wachten en dan helpt zometeen iemand je op het forum!

Laat je weten waar je voor kiest?
Reputatie 7
Badge +27
Hier ben ik dan, @gerritso! Zoals Robin aangeeft, kunnen we hem makkelijk omruilen. Reageer je op mijn privébericht , als je niet al gebeld hebt? Dan help ik je graag verder.
Reputatie 7
Badge +27
@Gerritso laat via een privébericht weten dat het modem omgeruild wordt. Hartstikke fijn! Alvast veel plezier ervan.

Reageer