Vraag

Modem Wilt Port 30000 en 30001 Niet Toelaten !

• 31 januari 2017
  • 7 reacties
  • 90 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb hier een ZTE Experia Box V10, En een Windows Server 2012.

Zou iemand (aub) me kunnen helpen met probleem optelossen

Port 1337 laat hij ook niet toe

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Wat versta je onder "laat niet toe"? Wat ervaar je; waarom denk je dat het niet werkt? Heb je eventuele screenshots?
Reputatie 1
Hoi,

ik heb een paar screenshot's gemaakt : (alleen ze zitten wel op DropBox
[link : https://www.dropbox.com/sh/4yny77zeu28g2sc/AADofRUmh417VrD72YzSzJ1Ba?dl=0]

Ik denk dat mijn modem het blokkeert omdat ik laatst ook hetzelfde project bij een vps had gemaakt (Vps was van STRATO) En daar lukte het weer wel, En ik weet dat een VPS bijna alle porten open zet, ik heb zelf zelfs de firewall uitgezet

Ik hoor het graag van U !
Met Vriendelijke Groet
Reputatie 7
Badge +30
Maar, die service/"programma" crasht al. Dat heeft nog helemaal niets met forwarding te maken.

Wat is het precies voor programma dat je werkend wilt krijgen? Is daar een configuratiebestand bij waarbij je het IP adres kan invullen en heb je daar iets (verkeerds) ingevuld?

Omdat deze service/"programma" niet draait zal die "checker" ook aangeven dat de poort dicht is. Er is namelijk geen service die de request beantwoord.
Reputatie 1
De Service/Programma (emulator) Crasht als hij naar de IPv4 wilt gaan, Als ik het op 127.0.0.1 zet dan zecht hij server Ready ! Maar dan is hij alleen local te gebruiken, en als ik van 127.0.0.1 naar [mijn IP] Edit (ik edit alleen dat) daarna krijg ik die crash !

Ik hoor het graag van U !
Met Vriendelijke Groet
Reputatie 7
Badge +30
Heb je hem al op 0.0.0.0 geprobeert? Je kans aar namelijk niet je extern IP invoeren (die is namelijk niet gebind aan een interface). Als 0.0.0.0 niet werkt kan je 192.168.2.xx doen waarbij je xx natuurlijk vervangt door de goede cijfers
Reputatie 1
Dankjewel met 0.0.0.0 is het gelukt !!!

Met Vriendelijke Groet
Reputatie 7
Badge +24
Hallo @BoyOmer, top dat @RobinFlikkema je al zo goed geholpen heeft en dat het nu werkt! 🙂 Als je nog verdere vragen hebt, stel ze!

Reageer