Vraag

Monteur die niet komt opdagdn

  • 3 October 2019
  • 3 reacties
  • 106 keer bekeken

Hallo, wij zouden vandaag, 3 Oktober de monteur langskrijgen die ons zou aansluiten. Nu hebben wij op Dinsdag 1 Oktober een melding gekregen dat de monteur niet zou kunnen komen omdat de internetverbinding nog niet klaar was of iets dergelijks. We hebben er direct achteraan gebeld om te vragen hoe dat nou precies zat, om vervolgens na een ontzettend lang en vaag gesprek te horen te krijgen dat die melding een fout was, en dat we wel degelijk de monteur zouden zien op 3 Oktober. Niet dus. Zojuist weer gebeld, krijgen we te horen dat de melding géén fout is en de monteur wel degelijk is afgezegd. Voor niks een hele middag vrij genomen. Hoe moet dit nu verder? Wij zitten nu zonder internet, tv en bellen, zonder datum voor de monteur en met steeds minder zin om bij KPN te gaan. Het lijkt ons dat als je nog een keer extra belt om confirmatie, verteld wordt dat het allemaal goed zit en dán vervolgens nog zelf moet bellen (voor de tweede keer dus) om te horen dat het toch jiet goed zit, er iets mis is gegaan bij KPN, en zeker niet bij ons.

3 reacties

Reputatie 7
Hallo @SSDP, welkom op het KPN forum. Dat is geen lekkere start. Jammer! Het kan voorkomen dat de aansluitdatum wordt verzet. Dat zijn gelukkig uitzonderlijke gevallen. Maar dan mag je wel verwachten dat je goed geïnformeerd wordt bij de helpdesk. Flink balen, ik snap dat de teleurstelling. Het spijt me.
Ik ga het uitzoeken en ophelderen. Jullie moeten zo snel mogelijk worden aangesloten. Heb je het installatiepakket al binnen?

Wil je ook je forumprofiel invullen met je gegevens (postcode + huisnummer, naam contractant en mob nummer)? Stuur je hier een berichtje als het profiel is aangevuld. Hoor graag van je 🙂
@Nadia Hoi Nadia, wij hebben het installatiepakket al wel binnen, we zouden ook een noodpakket krijgen maar is tot op heden nog niet aangekomen. Ik heb mijn gegevens aangevuld. Bedankt voor het reageren!
Reputatie 7
Hé @SSDP, top! Want zonder installatiepakket wordt het lastig 😉 Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Ik zie dat de opleverdatum inderdaad is verlaat, omdat de verbinding nog bezet was. Balen! De nieuwe afspraak met de monteur staat voor 10 oktober gepland. Ik ben bang dat ik voor donderdag geen Noodpakket voor je heb 😪 Nog heel even geduld.

Reageer