Beantwoord

Music-box blijft hangen tijdens updaten

• 25 februari 2018
  • 1 reactie
  • 86 keer bekeken

Ik heb al een aantal jaren een Music-box. Nu wilde ik hem vorige week te up-daten, maar nu blijft hij hangen. Ook na het drukken van de reset knop gebeurt er niets. Het groene lampje knippert heel langzaam.
om de 10 seconden. Hoe kan ik de Music-box weer op starten of resetten?

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Marcia_ 1 maart 2018, 10:20

Hallo @music-box, welkom! Wat gek dat een reset niet werkt! Heb je dit nog eens geprobeerd uit te voeren? Veel meer kan je er ook niet mee doen. Als de Music Box defect is, moeten we even kijken of je nog garantie hebt. Wanneer heb je deze gekocht? Heb je het aankoopbewijs nog in huis? In dat geval kan je contact opnemen met Ceva Logistics via 070-301 39 88. Laat je het me nog even weten als ik iets voor je kan doen?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Hallo @music-box, welkom! Wat gek dat een reset niet werkt! Heb je dit nog eens geprobeerd uit te voeren? Veel meer kan je er ook niet mee doen. Als de Music Box defect is, moeten we even kijken of je nog garantie hebt. Wanneer heb je deze gekocht? Heb je het aankoopbewijs nog in huis? In dat geval kan je contact opnemen met Ceva Logistics via 070-301 39 88. Laat je het me nog even weten als ik iets voor je kan doen?

Reageer