Beantwoord

Na kortsluiting kan ik mijn elektrische gordijnen niet meer bedienen

  • 2 January 2022
  • 4 reacties
  • 64 keer bekeken

Goedendag,

Ik had het voor elkaar gekregen om mijn gordijnen elektrisch via mijn telefoon en Google home te bedienen tot vandaag.

Ik kreeg een kortsluiting waardoor alles uitgevallen was en toen ik de stroom weer overal op had gezet kon ik vanaf dat moment niet meer via mijn Tuya smart app de gordijnen bedienen en ook niet meer via mijn Google home.

Ik weet nu niet meer hoe of wat ik moet doen graag hulp aub.

icon

Beste antwoord door Babylonia 3 January 2022, 15:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Alle stappen doorlopen die je eerder ook al hebt uitgevoerd bij de eerste keer dat je het voor elkaar hebt gekregen om die gordijnen te bedienen.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Teun62, welkom op ons forum!
Ik denk ook dat je het beste alles opnieuw kunt installeren. Als dat niet goed werkt kun je het beste alles terugzetten naar fabrieksinstellingen en overnieuw beginnen.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er met de kortsluiting iets een klap gehad heeft maar vanaf hier is dat wat moeilijk vast te stellen.

Laat je ons weten hoe het lukt?
 

Dank jullie wel ik heb alles gereset en ben opnieuw begonnen en het is me gelukt.

Alles werkt weer.

 

Reputatie 7
Badge +20

Top! Bedankt voor je terugkoppeling Teun!