ik heb sinds een paar dagen het probleem dat ik niet kan inloggen op mijn Experia v10A modem.
ik had de Modem een harde reset gegeven omdat mijn eigen ww niet meer werkte, de code achterop de modem ingegeven maar toch de melding gekregen dat ww of inlognaam niet goed is, ook de code die ik ingesteld had nog eens geprobeerd, helaas.
daarna nog eens een reset gedaan maar ook toen kon ik met geen elke code inloggen ook blanco niet.
Ik heb gisteren de helpdesk gebeld over dit probleem en we hebben alles nagelopen, ze heeft zelfs aan collega's gevraagd of die nog iets wisten, het laatste wat er uitkwam was om nog een keer een harde reset te doen en dan een paar uur te wachten en dan opnieuw de standaard code in te voeren en als dat nog niet lukte ik moest ik opnieuw contact opnemen, dan zou er een nieuwe een nieuwe modem opgestuurd zou krijgen.
Ik heb gisteravond de modem opnieuw gereset en vanochtend opnieuw geprobeerd in te loggen maar weer ging het mis.
weer de helpdesk gebeld maar die gaf kortaf aan dat er een betaalde monteur kon komen omdat hij geen problemen in mijn modem kon vinden. hij wilde niks anders doen.
Ik heb ook op dit forum gekeken en daar bleek dat ene BongIj_1960 het zelfde probleem had en wel een nieuwe modem opgestuurd had gekregen.
hoe zit dit?
*Admin: titel aangepast voor een betere vindbaarheid
Beste antwoord door Anton v Essen
Bekijk origineel