Vraag

Nat filtering in router? (Arcadyan VGV7519)

  • 6 February 2019
  • 2 reacties
  • 157 keer bekeken

Twee dagen geleden is het spel Apex Legends voor de pc live gegaan. Ik probeer dit spel te spelen met mijn broertje die verbinding maakt met hetzelfde netwerk (beide kabelverbinding), maar dit levert bij dit spel problemen op. Één van ons disconnect namelijk iedere match, en na wat research ben ik erachter gekomen dat dit probleem vaker voorkomt als twee personen via hetzelfde netwerk tegelijk spelen in een party. Beide solo spelen werkt, maar zodra we samen in een party gaan werkt het nooit en disconnect iemand vrijwel altijd.

Nu ben ik erachter gekomen dat veel mensen dit oplossen door 'Nat Filtering' in de router van 'secured' naar 'open' te zetten, alleen heb ik deze optie niet kunnen vinden in onze Arcadyan VGV7519. Weet iemand waar ik deze optie kan vinden en hoe ik deze op 'open' kan krijgen?

In veel routers gaat dit blijkbaar via 'Advanced --> Setup --> WAN Setup', maar in deze router werkt dat blijkbaar anders. Ik zie zelf wel de 'WAN' settings staan, maar hier zie ik niets over Nat Filtering.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +4
@Martijn875,

Oehh Martijn, je hebt een oudere router zie ik, een V8. Om bij de settings te komen zou je kunnen kijken Link waar je in ieder geval bij de settings komt.
http://docplayer.nl/docs-images/22/1421989/images/38-0.png
Cheers Ed
Thanks voor de reactie, maar als ik op de link klik kom ik nergens uit. Alleen een soort zwart scherm met een lege zoekbalk. Daarnaast was ik al in de settings van de router door in te loggen via 192.168.x.x, maar in de WAN settings zie ik nergens Nat Filtering staan.