Beantwoord

NAT Loopback op 4G modem - ik wil graag bericht hierover

  • 24 July 2019
  • 1 reactie
  • 44 keer bekeken

er word mij verteld dat de KPN er mee bezig is het probleem met het 4G modem in kwestie met NAT loopback opgelost zou worden.
word er nu verondersteld dat ik dagelijks hier op dit forum maar ff kom kijke wanneer dat is?
ik ben geen forum mens en dus ook niet van plan dit als klant te gaan doen ,gaarne zou ik een mail ontvangen wanneer dit eindelijk is gebeurd.
en KPN ! ik vind het van de gekke dat het zo moet, niks klant is koning......

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 26 July 2019, 14:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Dat is inderdaad een van de dingen die ze meenemen in komende updates voor Sneller Internet Buitengebied, Blauwehaan. Wanneer dit dan gedaan is, is voor ons ook nog niet bekend. Zodra we daar meer over weten melden we dat hier op het forum. Sowieso in enkele van de actieve SIB topics die over port forwarden en NAT loopback gaan. Wellicht ook in een los topic. Het is helaas niet mogelijk om hier proactief mensen over te mailen. Wat je wel kunt doen is je abonneren op enkele van de SIB-topics. Bijvoorbeeld jouw eerdere topic, of dit topic waar je op gereageerd hebt. Of misschien enkele topics van de gebruiker tmoesel. Je doet dit door onderaan het startbericht van zo'n topic te klikken op 'topic volgen'. Je krijgt dan een mail als er een nieuwe reactie in dat topic geplaatst wordt.