Beantwoord

NAT Type 2, maar toch Strict?

Beste lezer,
Ik speel Call Of Duty Black Ops III op de Playstation 4, alleen is er een probleem. Ik kan niet samen spelen met mijn vrienden omdat hun NAT Type Moderate is, en de mijne Strict. Iemand enig idee hoe ik dit kan veranderen? Ik had eerst NAT Type 3, maar door middel van dit forum is het mij gelukt om daar 2 van te maken. Alleen blijft er nog wel strict staan op de game zelf...
Ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee!

MVG Joris
icon

Beste antwoord door Paul_ 29 juni 2017, 12:39

Hoi Joris, welkom! Leuk dat je hier je vraag stelt. Je wordt al goed geholpen door s13ymn zie ik, top! Houd er wel rekening mee dat bij een fabrieksherstel(reset) van het modem UPnP waarschijnlijk weer uit staat. Ik heb zelf een Xbox en alleen UPnP staat aan. Werkt prima met online gamen. Dus mijn advies zou zijn: zet UPnP aan (eventueel het modem en de PS4 een keer opnieuw opstarten), verder geen portforwardings, en sluit die PS4 indien mogelijk bekabeld aan. Bekabeld is toch altijd het beste.

Laat je weten of het lukt?

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1
Badge
Hoi Joris,

Ik zat met hetzelfde probleem! Echter na het instellen van UPnP op de Experiabox heb ik mijn NAT type wel op moderate gekregen. Heb je je PS4 aangesloten dmv kabel of draadloos? Je zult na het aanzetten van UPnP op het modem nog wel even opnieuw verbinding moeten maken met je PS4. Vaak helpt een fabrieksherstel hier ook bij!

Succes en veel plezier alvast!
Hoi Joris,

Ik zat met hetzelfde probleem! Echter na het instellen van UPnP op de Experiabox heb ik mijn NAT type wel op moderate gekregen. Heb je je PS4 aangesloten dmv kabel of draadloos? Je zult na het aanzetten van UPnP op het modem nog wel even opnieuw verbinding moeten maken met je PS4. Vaak helpt een fabrieksherstel hier ook bij!

Succes en veel plezier alvast!

Hoi s13ymn,
Ik heb UPnP op de Experiabox inderdaad aangevinkt mijn internetverbinding met de PS4 is draadloos. Zou ik dan mijn PS4 naar fabriekinstellingen moeten zetten?
Dankjewel alvast,
MVG Joris
Reputatie 1
Badge
Hoi Joris,

Nee, probeer een fabrieksherstel te doen op je modem van KPN (bij mij werden de wijzigingen dan wel goed doorgevoerd).
Je kunt tevens ook nog even wachten op antwoord van een moderator. Zij zullen je zsm benaderen om je hier ondersteuning bij te geven.

Hoop dat je gauw plezierig kunt gamen en wie weet tot ziens in Zombies.
Reputatie 7
Badge +23
Hoi Joris, welkom! Leuk dat je hier je vraag stelt. Je wordt al goed geholpen door s13ymn zie ik, top! Houd er wel rekening mee dat bij een fabrieksherstel(reset) van het modem UPnP waarschijnlijk weer uit staat. Ik heb zelf een Xbox en alleen UPnP staat aan. Werkt prima met online gamen. Dus mijn advies zou zijn: zet UPnP aan (eventueel het modem en de PS4 een keer opnieuw opstarten), verder geen portforwardings, en sluit die PS4 indien mogelijk bekabeld aan. Bekabeld is toch altijd het beste.

Laat je weten of het lukt?
Reputatie 7
Badge +23
Is het nog gelukt @joris1892? Ik heb niets meer van je gehoord.

Reageer