Beantwoord

Nefit ModuLine Easy Thermostaat

  • 1 december 2017
  • 2 reacties
  • 262 keer bekeken

Oude Experiabox vervangen door V9. Thermostaat vindt V9 wel ( na invoeren wifi wachtwoord groen v-tje) maar heeft geen internet verbinding ( bij het wereldbolletje rood kruisje ) en dus ook geen verbinding met de Nefit app. Wie helpt mij? Fabrikant zegt : Poorten 522 en 523 moeten openstaan. HOE?
icon

Beste antwoord door Bergambacht 2 december 2017, 12:34

Bergambacht bedankt voor de tips. Ik heb overal maar eens even de stroom afgehaald ,opnieuw ingelogd , Nefit app verwijderd en opnieuw gedownload ,opnieuw aangemeld bij Nefit en alles draait weer.
Bekijk origineel

2 reacties

Kijk eens bij de andere discussies, zoals bijvoorbeeld: https://forum.kpn.com/internet-9/nefit-easy-icm-v9-geen-internet-373567
Of stel uw vraag eens op de Facebook pagina van de Nefit Easy User Group: https://www.facebook.com/groups/NefitEasyUsersGroup/?fref=ts
Bergambacht bedankt voor de tips. Ik heb overal maar eens even de stroom afgehaald ,opnieuw ingelogd , Nefit app verwijderd en opnieuw gedownload ,opnieuw aangemeld bij Nefit en alles draait weer.

Reageer