Beantwoord

Nest protect problemen wifi verbinden

  • 24 June 2021
  • 5 reacties
  • 363 keer bekeken

Beste lezer, 

Ongeveer vier maanden geleden zijn wij overgestapt van Ziggo naar KPN. Wij zijn ontzettend blij met de producten van KPN.

Alle WiFi apparaten zijn gekoppeld, behalve de nest protect brandalarm. Via de nest applicatie kan ik connectie maken met het apparaat, alleen gaat het mis na het invoeren van het wachtwoord (wachtwoord is correct ingevuld). 

De nest applicatie geeft de foutcode P005 (4072) aan, foutcodes verschillen telkens. Wat kan ik doen? 
 

Ter informatie: we hebben 1 kpn v12 box, en twee super WiFi van KPN. 

icon

Beste antwoord door Nick83 24 June 2021, 18:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ok. Trek de stekkers van de SuperWiFi's eens uit het stopcontact. Heeft u dan nog steeds WiFi? Van de KPN Box? 

Kunt u inloggen op de KPN Box?

--> http://mijnmodem.kpn

Goedeavond Nick83, 

Bedankt voor je reactie

SuperWIFIs staan uitgeschakeld (stekker eruit), we hebben dan geen wifi meer. Begreep van de monteur destijds dat de wifi uitgeschakeld staat op de modem.

Gegevens van de modem hebben we, en kunnen ermee inloggen.

Reputatie 7
Badge +24

Goedeavond Nick83, 

Bedankt voor je reactie

SuperWIFIs staan uitgeschakeld (stekker eruit), we hebben dan gaan wifi meer. Begreep van de monteur destijds dat de wifi uitgeschakeld staat op de modem.

Gegevens van de modem hebben we, en kunnen ermee inloggen.

Ok, mooi. Als je dan ingelogd bent op de KPN Box (vanaf een bekabeld aangesloten pc of laptop), dan zou je de WiFi weer aan kunnen zetten. Wellicht alleen 2,4 GHz. De 5 GHz dan uit. Zo zou je de nest wel moeten kunnen verbinden denk ik.

Als dat dan werkt, daarna de SuperWiFi's weer inschakelen.

 

Goedeavond Nick83,

Top nest apparaten zijn verbonden op het WiFi netwerk. Neem aan dat 2,4 GHz aan moet blijven ? 

Reputatie 7
Badge +24

Goedeavond Nick83,

Top nest apparaten zijn verbonden op het WiFi netwerk. Neem aan dat 2,4 GHz aan moet blijven ? 

Als je er nu geen problemen mee hebt: houden zo en niks aan veranderen 😄