Beantwoord

Netvoeding glasvezel ontbreekt

  • 11 September 2019
  • 7 reacties
  • 783 keer bekeken

Bij het aansluiten van mijn KPN glasvezel abonnement met Experia Box v10 kwam ik erachter dat ik geen netvoeding heb voor mijn glasvezelbox in de woonkamer. Moet ik deze zelf bestellen of krijg ik deze kabel van KPN? En als ik hem zelf moet bestellen, welke kabel moet ik dan precies hebben? Zie de bijgevoegde afbeeldingen voor mijn glasvezelbox.

Dennis

icon

Beste antwoord door Nadia 11 September 2019, 14:07

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Haay @DennisE, welkom op het KPN forum. Gefeliciteerd met je (nieuwe) glasvezelaansluiting. Zo te zien ben je er net komen wonen? Tenminste, de FTU ziet er al gebruikt uit. Balen dat de stroomadapter ontbreekt. Ik stuur je graag een nieuwe op, daarvoor heb ik wel je gegevens nodig. Zou je daarvoor je forumprofiel willen invullen? Dan kan ik de bezorger de juiste kant opsturen :)

Ik hoor het hier graag als de benodigde gegevens zijn aangevuld!
Hi @Nadia, bedankt voor de snelle reactie:) Ik ben er inderdaad net komen wonen, wellicht dat de vorige bewoners de kabel hebben meegenomen. Ik heb mijn adresgegevens toegevoegd aan mijn profiel.
Reputatie 7
He, @DennisE! Ik vermoed ook dat de vorige bewoner (per ongeluk) de voedingsadapter heeft meegenomen. Kan gebeuren! Ik stuur meteen een pakketje met FTU onderdelen, waaronder de stroomadapter. Je krijgt hierover een SMS ter bevestiging 🙂 Binnen 1-2 werkdagen heb je het in huis!
Reputatie 7
Hey @DennisE, heb je de adapter binnen gekregen? 🙂
Yes ik had hem binnen een dag in huis. Internet doet het nu perfect!
Reputatie 7
Yes, supersnel! Veel plezier met je nieuwe aansluiting 😎

Bedankt voor de terugkoppeling, @DennisE. Dan kan ik je topic sluiten.

Beste, ik heb hetzelfde probleem met dezelfde glasvezel box.

Reageer