Vraag

netwerkprinter HP 4550N

• 3 februari 2017
  • 12 reacties
  • 280 keer bekeken

sinds ik een nieuwe modem heb doet mijn netwerkprinter het niet meer.
de printer doet het goed ik heb test afdrukken gemaakt.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Moet je hem opnieuw met je WiFi netwerk verbinden?
de HP 4550N is verbonden met een netwerkkabel naar mijn modem.
Reputatie 7
Badge +30
Welke Experiabox had je voorheen? Welk IP heeft de printer?
Thomson speed touch 789 WL, en wat bedoel je met IP ik heb er niet zo veel verstand van.
Reputatie 7
De vraag is hoe het IP adres van jouw printer ingesteld was/is.
Krijgt jouw printer zijn IP adres automatisch (via DHCP) van de Experia Box of is deze hard ingesteld op de printer?
Als deze hard ingesteld is, wat is het IP adres dan? (192.168.?.?)
Dit kan je als het goed is op de printer nakijken.
ik ga hier iemand bij halen die hier meer verstand van heeft ,ik kom hier op deze manier niet uit.
De printer heeft een foutstatus en wil geen testafdruk printen. Printereigenschappen geeft geen ip-adres weer dus neem ik aan dat deze niet hard is ingesteld.

Fout: Fout bij het afdrukken op HP Color LaserJet 4550 PS. Kan de weergave niet afdrukken.
Printer heeft foutstatus.
Reputatie 7
De printer heeft een foutstatus en wil geen testafdruk printen. Printereigenschappen geeft geen ip-adres weer dus neem ik aan dat deze niet hard is ingesteld.

Fout: Fout bij het afdrukken op HP Color LaserJet 4550 PS. Kan de weergave niet afdrukken.
Printer heeft foutstatus.
Misschien juist wel maar ligt hij in de verkeerde range. Je moet dit echt even via het menu op de printer controleren.
Reputatie 5
Badge +6
Deze printer heeft nogal wat instellingen, volgens de HP website, kan je een configuratie printje maken,, via het menu op de printer zelf. Op deze print out kan je ook het huidige ip nummer vinden. Op dat adres zou ook een webinterface moeten zitten waar je de printer kan configureren.
Even een brutale vraag op een 6 maanden oude forum discussie...
Heeft iemand wellicht een HP 4550 kleurenprinter te koop?
Of weet iemand waar ik er nog één kan aanschaffen?
De mijne is kapot gegaan, maar ik heb nog super veel cardridges, drumkits en fusers liggen.
Zonde... dus als ik een andere 4550 op de kop kan tikken, kan ik weer jaren vooruit.
Ik hoor het graag als één van jullie iets weet. Hartelijk dank.

Groetjes, Tom
Tel: 06-51077093
Reputatie 7
Badge +19
Marktplaats misschien Tom?
Begrijpelijk Tom dat je om een andere printer zoekt, dit is een laserprinter en toners zijn duur.

Misschien wel een idee om een aparte rubriek aan te maken @webcare-medewerkers?
Te koop of te Koop gevraagd of zoiets?
Reputatie 7
Badge +28
Haha heel slim, Tom! Laat je het even weten als je een reactie krijgt? ;-)

@huistijger leuk idee! Maar we krijgen niet heel vaak zulke berichtjes en onze eigen apparatuur moet natuurlijk weer terug naar ons als het niet meer gebruikt wordt. We zetten het wel op de ideeënlijst!

Reageer