Beantwoord

Netwerkswitch nodig?

• 12 februari 2018
  • 5 reacties
  • 1166 keer bekeken

Waarschijnlijk een absolute "dummy" vraag maar stel 'm toch.
Ik heb vanaf mijn Experia box (V7 H220N) een tweetal kabels richting huiskamer lopen voor gebruik. Nu heb ik er eigenlijk nog 1 nodig ivm te traag WIFI. Er past alleen geen 3e kabel meer bij zonder breekwerk. Kan ik netwerkswitch aanschaffen die ik in de huiskamer plaats, hier 1 ingaande kabel naartoe laten gaan en er 3 vanaf daar gebruik? Dit vanzelfsprekend zonder snelheidsverlies. (ik heb een glasvezel (100 Mbit up-/download) pakket).
Zo ja, welke netwerkswitch zou hiervoor geschikt zijn?
Zo nee, is er een andere oplossing?
icon

Beste antwoord door Joran 13 februari 2018, 16:04

Hoi GuRa! Ik wou je direct een nieuwe Experiabox toesturen maar toen zag ik dat Erwin me al voor was in je andere topic. Ik vind het jammer dat hierover moeilijk werd gedaan. Daarvoor mijn excuses.

Er komt een V10 jouw kant op. Je kunt eerst kijken of de WiFi verbinding daarmee voldoende werkt. Dan heb je alleen nog een switch nodig, waarover wjb een heel goed topic heeft geschreven: De juiste switch?! Toverwoord: IGMP snooping. De Netgear GS105E is ook via onze webshop te verkrijgen: Switch – Netgear GS105E. Ben benieuwd hoe de V10 je bevalt 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Ik raad je aan om een KPN WiFi "versterker" aan te schaffen.
Twee vliegen in één klap. (Switch en krachtig wifi accesspoint.)

Daarnaast zou ik klantenservice bellen op 0800-0402 (24x7) en verzoeken tot omruil van die hele oude ZTE H220N (V7).
Ik raad je aan om een KPN WiFi "versterker" aan te schaffen.
Twee vliegen in één klap. (Switch en krachtig wifi accesspoint.)

Daarnaast zou ik klantenservice bellen op 0800-0402 (24x7) en verzoeken tot omruil van die hele oude ZTE H220N (V7).

Dank voor de reactie wjb.
Sluit ik deze KPN WiFi "versterker" dan aan de kabel in de huiskamer aan, heb daar vervolgens krachtig wifi én direct de mogelijkheid tot bedraad aansluiten?

Die hele oude ZTE H220 (V7) heb ik over gebeld met klantenservice maar dit leidt tot niets. Er is op afstand niks mis mee, dus ik heb het er maar mee te doen....
Reputatie 7
Sluit ik deze KPN WiFi "versterker" dan aan de kabel in de huiskamer aan, heb daar vervolgens krachtig wifi én direct de mogelijkheid tot bedraad aansluiten?Klopt.

Die hele oude ZTE H220 (V7) heb ik over gebeld met klantenservice maar dit leidt tot niets. Er is op afstand niks mis mee, dus ik heb het er maar mee te doen....Die ZTE H220N vertoont vast en zeker een bruine vlek, is waarschijnlijk behoorlijk warm en er komt vroeg of laat vast en zeker ook een hoge pieptoon uit. Allemaal redenen om aan te dragen bij het verzoek tot vervanging.
[/quote]Die ZTE H220N vertoont vast en zeker een bruine vlek, is waarschijnlijk behoorlijk warm en er komt vroeg of laat vast en zeker ook een hoge pieptoon uit. Allemaal redenen om aan te dragen bij het verzoek tot vervanging.[/quote]

Nu je het zegt .......
Reputatie 7
Badge +28
Hoi GuRa! Ik wou je direct een nieuwe Experiabox toesturen maar toen zag ik dat Erwin me al voor was in je andere topic. Ik vind het jammer dat hierover moeilijk werd gedaan. Daarvoor mijn excuses.

Er komt een V10 jouw kant op. Je kunt eerst kijken of de WiFi verbinding daarmee voldoende werkt. Dan heb je alleen nog een switch nodig, waarover wjb een heel goed topic heeft geschreven: De juiste switch?! Toverwoord: IGMP snooping. De Netgear GS105E is ook via onze webshop te verkrijgen: Switch – Netgear GS105E. Ben benieuwd hoe de V10 je bevalt 🙂

Reageer