Beantwoord

Nieuw modem

  • 8 April 2020
  • 2 reacties
  • 45 keer bekeken

Beste,

 

Ik zou graag per direct een nieuw modem willen krijgen. De box die wij nu hebben valt constant het internet weg, moet uit/aan gedaan worden om weer internet te krijgen, maakt een constante hoge pieptoon. Ook wordt de box bruin van de buitenkant, dit lijkt erop dat de box te warm wordt van binnen.

 

Graag dus contact om z.s.m. een box te krijgen.

 

Groet,

Rutger

icon

Beste antwoord door Susan_ 10 April 2020, 11:49

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @R. Wielink , welkom op het Forum en bedankt voor jouw berichtje!

Ik begrijp dat je graag vanuit KPN een nieuwe Experia Box wil, in sommige gevallen is dat geen enkel probleem. Wegvallend internet is niet per se een reden, tenzij natuurlijk alles al gedaan is. Kan je aangeven of je naast het uit-en inschakelen van de Experia Box al meerdere testen of dingen hebt uitgeprobeerd om het te verbeteren? En heb je hier al een keer contact over gehad?

Het bruin en warm worden komt veel voor bij de Experia Box V7. Heb je die variant? Dan kunnen we hem sowieso voor je omruilen! Vul dan even je Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer en geef mij even een seintje. Dan ga ik zo snel mogelijk een ruiling aanvragen!

Reputatie 7
Badge +21

@R. Wielink, ik heb geen reactie meer gehad. Heb je jouw Experia Box inmiddels omgeruild via een andere weg? Mocht ik nog kunnen helpen, dan hoor ik het graag!

Reageer