Beantwoord

Nieuwe Experia Box V10, printer werkt niet

  • 30 September 2023
  • 3 reacties
  • 129 keer bekeken

sinds enkel dagen een nieuwe Box  zoals de gebruiksaanwijzing aangeeft was het gemakkelijk om de  verbindingen over te zetten,Alle groene lampjes branden, maar met de printer gaat /of is het nog steeds mis! Het is een HP Printer die niet kan printen.Alle aansluiten zijn geprobeerd,zo ook de instellingen met wachtwoorden, ook op nieuw wifi ingevoerd  maar de printer kan niet uitprinten!!!H.P smart”ingevoerd>>geen reactie .Testresultaten controle geven aan dat aales goed is .maar de printer ‘Print niet ?? wat kan ik nu nog doen

icon

Beste antwoord door Anonymous 30 September 2023, 15:19

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo @Rafie de printer een fabrieks-reset geven en dan weer installeren als nieuw uit de doos met behulp van de software van de printer.

Meestal werkt het het beste, door de printer eerst via USB aan te sluiten en daarna pas om te schakelen naar draadloos.

Verder kan het handig zijn de 2.4-wifi een andere naam te geven, zodat deze anders is dan de naam van de 5.0-wifi, waardoor de printer de modem gemakkelijker kan vinden.

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Rafie, welkom op het forum. 

Hallo @Rafie de printer een fabrieks-reset geven en dan weer installeren als nieuw uit de doos met behulp van de software van de printer.

Meestal werkt het het beste, door de printer eerst via USB aan te sluiten en daarna pas om te schakelen naar draadloos.

Verder kan het handig zijn de 2.4-wifi een andere naam te geven, zodat deze anders is dan de naam van de 5.0-wifi, waardoor de printer de modem gemakkelijker kan vinden.

Ik zou inderdaad ook beginnen met de printer opnieuw te installeren. Lukt het als je dat doet? 

Dank voor je advies !het heeft geholpen».Top”

Reageer