Beantwoord

Nieuwe Experia box V10A

  • 29 January 2019
  • 4 reacties
  • 1820 keer bekeken

Heb bovenstaande Box zo'n 3 weken geleden ontvangen als vervaging van mijn oude V9, die uitstekend werkt. Echter er is geen beugel voor een muurbevestiging, bovendien kan voetsteun niet worden gedemonteerd. Via klantendienst wel een beugel ontvangen maar enkel bruikbaar voor V10.
Heeft iemand zelfde probleem en zo ja is niet oplosbaar.

Gr TV
icon

Beste antwoord door wjb 29 January 2019, 18:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
De V10A heeft geen muurbeugel.
Aan de achterkant zitten twee gaten waarmee je de V10A aan schroeven kunt ophangen.
Aan de onderzijde steunt de voet dan tegen de muur waardoor er ruimte blijft voor de kabels.
Mooi is anders, maar dit is de manier om V10A aan de muur te bevestigen.
En hoe lang moeten de schroeven dan niet zijn. Lijkt mij een probleem voor KPN om een beugel,
bijv. als voor V9, te maken. Kunnen wij dit aankaarten bij KPN. Zo niet dan stuur ik alles retour en daar
zijn ze nier blij mee. We wachten af
Reputatie 7
En hoe lang moeten de schroeven dan niet zijn.
Die kunnen gewoon kort zijn, de bovenzijde van de V10A kan gewoon "strak tegen de muur".
De V10A helt dan dus achterover.
Zie anders ook dit topic.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi vriesser, welkom hier. Wat wjb zegt klopt helemaal, 2 schroeven zijn meer dan voldoende met nog geen centimeter afstand, gok ik zo.

Kunnen wij dit aankaarten bij KPN. Zo niet dan stuur ik alles retour en daar
zijn ze nier blij mee. We wachten af


Dit heb je bij deze aangekaart, er komen echter helaas geen beugels voor de V10A. Uiteraard worden wij verdrietig als je alles terugstuurt, persoonlijk zou ik het erg jammer vinden als je dit zou doen om een muurbeugel. Maar dat is uiteraard alleen mijn bescheiden mening en aan jou de keuze. 🙂