Beantwoord

nieuwe klant

  • 26 November 2020
  • 11 reacties
  • 116 keer bekeken

Goedenavond 

volgende maand krijgen we een pakket van kpn nu heb wel een kabel in de hoek van de woonkamer maar zou graag willen weten welke aansluiting daar op moet en welke kleuren van de kabeltjes
 

alvast bedankt

Ronald

icon

Beste antwoord door Hanna_ 1 December 2020, 20:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Heeft u 1 van deze aansluitingen?

 

Nee ik heb een rechthoekige uitsparing in de muur met een blauwe kabel voor de rest niets 

Ronald

Foto?

 

Het is nog een heel klein draadje maar de monteur kan hier mogelijk wel iets mee. Ik zou hier zelf niet aan gaan rommelen. Misschien kan een medewerker deze foto even bestuderen en een advies geven.

Het is nog een heel klein draadje maar de monteur kan hier mogelijk wel iets mee. Ik zou hier zelf niet aan gaan rommelen. Misschien kan een medewerker deze foto even bestuderen en een advies geven.

Dan gaan we even op zoek naar een monteur 

in iedergeval bedankt voor je reactie 

Nee

Als u KPN afneemt en gebruikt maakt van de monteur is de kans erg groot dat je deze gratis krijgt. Zo niet, de lijn is van KPN en dan zal het toch vanuit hier aangestuurd moeten worden. Wacht even het antwoord van een medewerker af.

Ik bedoel die medewerker 

Fijn weekend alvast. Kan even duren ivm drukte voor je een reactie krijg.

Ook een goed weekend 

 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @R.langendoen, welkom op het forum!

Ik zie dat @Jeroen Ruiter jouw al goed op weg heeft geholpen. Mijn advies is om niet zelf aan het aansluitpunt te gaan knutselen, want ook ik kan niet met zekerheid zeggen welke draden je precies moet gebruiken. Als nieuwe klant heb je recht op een gratis monteursbezoek, de monteur zal jouw modem voor jou aansluiten en het aansluitpunt herstellen/vervangen waar nodig. Als het goed is heb je per mail een link ontvangen zodat jij zelf een afspraak kan maken. Laat mij weten als ik je ergens mee kan helpen!