Vraag

Nieuwe klant zonder internet+tv

  • 9 December 2019
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

Per 4 december zou ik worden aangesloten op het netwerk van kpn. Ik ben een nieuwe klant en heb telefonisch mijn contract afgesloten, een week hiervoor.

inmiddels is het 9 december en heb ik nog steeds geen internet en televisie. De experia box blijft een rood lampje geven en bij het callcenter van KPN kunnen ze niks anders voor me betekenen dan een aantekening maken en een ticket doorsturen naar een andere afdeling (waar ik door gebeld zou worden, wat ook nog niet is gebeurt) 

alle aansluitingen heb ik samen met een medewerker van het callcenter van kpn besproken, dit zit allemaal goed. 
 

de frustratie is aanwezig, dus ik vraag me af of er op deze manier sneller iets voor me gedaan kan worden of dat er een andere oplossing is. 
 

ik hoor het graag.  


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @arie94, welkom! Wat jammer om te lezen dat het zo moeizaam gaat! In feite zit ik in datzelfde callcenter, dus ik weet niet of ik meer kan doen. Wel wil ik dit absoluut voor je gaan bekijken. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan ga ik met je meekijken. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Heb je op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, weet je me te vinden.Â