Beantwoord

Nieuwe modem installeeren kpn thuis app doet het niet

  • 14 January 2019
  • 4 reacties
  • 166 keer bekeken

Hallo,

wij hebben een nieuwe modem gelegen omdat onze oude verouderd was. Bij de handleiding kregen we ook het advies de KPN thuis app te installeren die ons helpt met overzetten. Nu ons probleem. De nieuwe modem wordt niet herkent. Dus gebeld met KPN . Die weten niks van een KPN thuis app en kunnen ons ook niet helpen met het installeren.

De handeleiding is vrij simpel maar we komen niet verder.
Help! Wie kan ons de gouden tip geven?
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 15 January 2019, 10:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Mieke1979, welkom! Ik vermoed dat je deze KPN Thuis app bedoelt. Deze is voor het installeren van een Experia Wifi. Ik maak uit jouw verhaal op dat je een Experiabox hebt gekregen, maar dat is wat anders. Waar gaat het precies mis? Feitelijk is het zorgen dat de netwerkkabel vanuit het IS/RA punt er in zit (en de stekker van het modem in het stopcontact natuurlijk) en vervolgens de kabels voor de tv-ontvanger, vaste telefoon etc. ook in de juiste gaten pluggen. Ik help je er graag verder mee 🙂.

Wil je me laten weten waar het precies mis gaat, welke Experiabox je hebt gekregen én welke lampjes er branden/knipperen in welke kleur? Als je daarnaast je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s), dan kijk ik ook aan onze kant, wat er precies aan de hand is.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, is het inmiddels gelukt? Als ik nog iets kan doen, laat het gerust weten.
Je hebt niet meer gereageerd, is het inmiddels gelukt? Als ik nog iets kan doen, laat het gerust weten.
Super bedankt voor je berichtje! Het is inderdaad al geregeld! We hebben een KPN monteur laten komen en die heeft ons prima geholpen!
Reputatie 7
Badge +30
Wat fijn! Top dat je het nog even liet weten 🙂.