Beantwoord

Nieuwe Philips tv vind Apple Time capsule niet

  • 23 December 2019
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Ik heb sinds dit weekend een nieuwe Philips tv (4K(, maar deze krijgt op 1 of andere manier niet het zelfde signaal door van mijn media player (WD). Het beeld is korrelig etc. daarom nieuwe mediaplayer gekocht, (Eminent), deze staat via ethernet kabel in verbinding met mijn Apple Time capsule waarop ik al mijn series en films opsla. 

Echter kan de Eminent mediaplayer de timecapsule niet vinden, daar waar de Western Digital deze wel kan vinden. Ik ben niet heel erg technisch onderlegt, daarom graag julie hulp. Vanaf mijn laptop zie ik de Eminent wel in mijn lokale netwerk, vice versa mijn laptop vanaf de tv, maar dus niet de TC.

 

Grt.

 

Richard

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 3 January 2020, 20:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @RFVE . Welkom op het forum.

Helaas ontbreekt het mij aan de know-how om hier iets zinnigs over te zeggen. Ik hoop dat andere forumgebruikers nog goede tips voor jou hebben. 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.