Beantwoord

Nieuwkomer / Home Internet Pack

  • 29 July 2019
  • 6 reacties
  • 108 keer bekeken

Ik heb een nieuw thuisabonnement voor 5 dagen en ik heb een Express 10-machine en ik heb het 3 dagen geleden geïnstalleerd, maar ik krijg geen internet of wifi . Ik ben meerdere keren opnieuw gestart, maar geen resultaat. Geef me altijd rood licht
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 30 July 2019, 14:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @Mabrouka , het kan zijn dat je verbinding nog niet is opgeleverd.
Je kunt ook proberen de modem een harde reset te geven door met een klein puntig voorwerp even op reset te drukken en gedrukt houden totdat de lampjes rood worden en/of gaan knipperen.
De modem haalt dan de nieuwste gegevens op.
Ook in MijnKPN kun je zien of je verbinding al opgeleverd is.
Ook in MijnKPN kun je zien of je verbinding al opgeleverd is. .?
Er staat niets op de levering van de verbinding op mijn pagina
Hallo @Mabrouka , wacht dan nog even de reactie van een moderator af.
Hoi @Mabrouka . Welkom op het forum.
Dat klinkt als een slechte start en ik wil proberen dit voor je op te lossen. Ik begrijp dat je het installatiepakket binnen hebt maar er gaat nog niks groen branden? Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven?
Ik heb gebeld en ze vertellen me dat ik de oproep op 2 augustus zal verbinding ontvangen .. Ik kijk hier naar uit en bedankt
Ah! Duidelijk. Mocht je tegen die tijd nog steeds een rood lampje hebben, laat het weten en dan duiken we er dieper in. Ik ga er van uit dat jij vrijdag diensten hebt 🙂