Beantwoord

Nintendo Switch Software afgesloten door een fout

  • 8 November 2019
  • 2 reacties
  • 971 keer bekeken

Mijn zoontje speelt Fortnite op de Nintendo Switch. Een poosje geleden kregen we opeens de melding ‘software afgesloten door een fout’ als hij een nieuw potje wilde opstarten, dit gebeurt nu bij elk potje dus hij kan geen Fortnite meer spelen. Zowel Nintendo als Epic Games gesproken en beide kunnen niets doen, Nintendo verwijst uiteindelijk naar de Router omdat alle andere opties uitgesloten zijn….

Nintendo al een paar keer volledig opnieuw geïnstalleerd, steeds laatste versie Fortnite geïnstalleerd, andere games zoals Fifa werken prima, de Switch heeft een vast IP adres en port forwarding is ingesteld.

Heeft iemand een idee wat ik nog zou kunnen doen?

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 11 November 2019, 16:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi @HenkSH, welkom hier. Om heel eerlijk te zijn lijkt het me sterk dat dit aan het modem ligt. Het vervelende is dat ik geen idee heb wat de oplossing dan wel is, ook al klinkt het als een probleem met de Switch zelf. Google geeft redelijk wat resultaten in ieder geval.

Reputatie 7
Badge +25

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!