Beantwoord

nvr met camara instellen op v10 modem

  • 14 september 2017
  • 67 reacties
  • 1518 keer bekeken


Toon eerste bericht

67 reacties

Reputatie 7
Kan je via die app op 192.168.2.200 nu ook de beelden van de camera bekijken?
Kan je via de browser op 192.168.2.199 inloggen op de camera?
Kan je daar dan ook de beelden van de camera bekijken?
klopt allemaal
Reputatie 7
Kan je hier eens een screenshot plaatsen van de instellingsmogelijkheden binnen de app.

SuperLive plus app
Reputatie 7
Ik neem aan dat je hier het IP adres met poortnummer kunt aanpassen, klopt dat?

Zet overal (NVR, camera, V10) UPnP uit, we gaan het verder zonder UPnP configureren.
Klopt, ik heb geprobeerd om het wan ip hier in te vullen maar dat werkt niet
Reputatie 7
Klopt, ik heb geprobeerd om het wan ip hier in te vullen maar dat werkt nietEn nu weer even terug naar mijn vorige bericht. Heb je UPnP overal uit gezet?
Ja alles staat uit
Reputatie 7
Maak bij port-forwarding de onderstaande "Application" onder Apps.


Koppel de application aan het IP adres van de NVR.


Wijzig in de app op jouw telefoon het IP adres in het publieke IP adres gevolgd door :5080.
Test of je de NVR nu ook kunt bereiken. Test dit met de telefoon verbonden via wifi en met de telefoon verbonden via 4G.
Wat is het resultaat?
Getest maar geen succes
Reputatie 7
Kan je ook de Experia Box even opnieuw starten.
Nog steeds geen succes?
Opnieuw opgestart, geen succes
Hier nog wat screenshots.

Ik krijg niet echt een fout code. Alleen verbinding mislukt.
Reputatie 7
Je gebruikt nu een andere app.
Waar staat "sub stream" voor en wat voor een mogelijkheden zijn er nog meer?
Als jij in die app een tweede camera maakt met het lokale IP adres van de NVR (192.168.2.200) en poort 80, werkt die dan wel?
Main stream

Ik denk probeer maar eens een andere app. Maar hier ook alles geprobeerd maar werkt ook niet.

5080
80
ip wan
ip nvr
Reputatie 7
Die vorige app die je gebruikte, die werkte toch met IP NVR poort 80?
Dan zou die het ook moeten doen met IP WAN poort 5080.
Het gekke is nu dat het werkt.

De app vraagt om een qr code te scannen, op die manier linkt hij hem. Toen werkte wifi verbinding.

Vul ik daar het ip nr in van de nvr werkte het via Wi-Fi

Vul ik daar het wan ip in werkte het niet.

Nu vul ik het serie nr in van de nvr werkt het wel via 4g.

Apart..

Wel hartstikke bedankt voor je tijd en energie!

Reageer