Beantwoord

Ondersteunt Experia Box ook zonnepanelen uitlezer app?

  • 4 November 2019
  • 9 reacties
  • 159 keer bekeken

Heb nu net een nieuwe router experia box V10a. Ondersteunt die ook mijn growatt zonnepanelen uitlezer, voor de app op mijn iPhone?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door wjb 5 November 2019, 12:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7

Ja hoor, elke router ondersteunt dergelijke apps.

Nu heeft de V10a nog heel wat vervelende kuurtjes waar je tegenaan zou kunnen lopen maar dat is een ander verhaal.

Vanwaar jouw vraag, ondervindt je soms problemen?

Zo ja, kan je die dan eens omschrijven?

Dank voor je antwoord! Las ergens dat v10 a met 5ghz WiFi werkt en dat de growatt alleen met 2,...werkt. Maar ergens anders weer dat v10a zowel 2,.. als 5 in zich heeft. Mijn vraag is dus eigenlijk: hoe sluit ik nu mijn al geïnstalleerde growatt weer  op de WiFi aan, zodat ik de app op mijn telefoon weer kan uitlezen.

Reputatie 7
Badge +24

Kun je hem ook via een kabel aansluiten? Want dan is dat veel beter dan via WiFi.

Nee, dat is een te grote afstand. Maar met het vorige modem (Expedia box 7) ging het prima via de WiFi.

Reputatie 7
Badge +24

Te grote afstand? Je kunt 80 tot zelfs wel 100 meter overbruggen met een kabel. Die afstand is echt het probleem niet.

Het probleem is niet wel of niet een kabel, maar zijn de frequenties goed met elkaar af te stemmen?

Reputatie 7

Mijn vraag is dus eigenlijk: hoe sluit ik nu mijn al geïnstalleerde growatt weer  op de WiFi aan, zodat ik de app op mijn telefoon weer kan uitlezen.

Gewoon op dezelfde manier als voorheen met jouw V7.

De V10a is dual-band en ondersteunt dus ook 2.4Ghz wifi.

Dank je wel wjb 👍heb hem gereset en hij doet het weer 🎈🎉🙋‍♀️

Reputatie 7
Badge +19

@Boda leuk dat je ons forum gevonden hebt en je vraag hier stelt :slight_smile: Welkom!

Ik zie dat je al goed geholpen bent en je dankzij wjb de oplossing gevonden hebt, dat is fijn! Mocht je nog vragen hebben of als we met je mee kunnen denken, laat het dan gerust weten.