Beantwoord

Online gamen (FIFA) met KPN experiabox v10

• 20 december 2017
  • 4 reacties
  • 158 keer bekeken

In september ben ik verhuisd en heb ik gekozen voor KPN (Experiabox v10) via glasvezel.
Eind november heb ik xbox live erbij gekocht echter online gamen werkt niet bij FIFA 16 en 17. Andere games heb ik op dit moment niet voor online te spelen.
De foutmelding welke ik krijg is: Je beschikt niet over de juiste rechten in je profiel om deze functie te gebruiken.
Op het internet heb ik nog geen oplossing hiervoor gevonden, dus ik hoop dat jullie mijn probleem kunnen oplossen.

Alvast bedankt voor de reacties.

Groetjes!
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 21 december 2017, 16:10

Kan zijn dat FiFa/EA je profiel geblokkeerd heeft. Daar krijg je dan een e-mail over.
Anders ligt het aan het Xbox profiel. Dit probleem heeft in iedergeval niet met de internetverbinding te maken.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Kan zijn dat FiFa/EA je profiel geblokkeerd heeft. Daar krijg je dan een e-mail over.
Anders ligt het aan het Xbox profiel. Dit probleem heeft in iedergeval niet met de internetverbinding te maken.
Reputatie 7
Badge +15
Heb je toevallig xbox life gold? Het probleem wat je hebt lijkt mij - gezien de melding eerder te zitten in het xbox ecosysteem dan aan de kant van de KPN apparatuur.

Ik verwacht dan ook dat je een profiel met xbox life gold moet hebben, deze moet koppelen met je microsoft account en dat het vervolgens gewoon moet werken.

(Ik heb trouwens geen inbox maar ik doe genoeg op de PC 😉 ).
Reputatie 7
Badge +22
Hoi GielenPan, welkom op het forum! Jammer dat het online gamen niet wil. 😞 Ik lees al goede suggesties van Sjors en Robin. Gezien de melding die je krijgt, heb ik ook het sterke vermoeden dat er iets mis is in jouw FiFa/Xbox account.

Heb je het probleem inmiddels opgelost?
Dank voor je reactie.
Heb het nog even gecheckt, echter het xbox live gold abonnement is wel gekoppeld met mijn microsoft account.
Helaas is het dus nog steeds niet mogelijk om online te gamen met de xbox one.

Nog andere tips?:)

Reageer