Online problemen black ops 2 op PS3

  • 29 April 2019
  • 2 reacties
  • 2121 keer bekeken

Beste,

Tot 3 weken terug kon ik hier nog online Call of Duty black ops 2 op de ps3 online spelen.
Sindsdien loopt de hele ps3 vast als die in black ops 2 in wilt loggen op mijn PSN account.

Ondertussen heb ik mijn experiabox ge reset, poorten open gegooid, een andere ps3 plus kopie van het spel aangeschaft (deze werkte online bij diegene wel en bij mij thuis liep die op hetzelfde moment vast).
Dus ik ben een beetje de weg kwijt nu.
Wat kan ik nog doen of aan instellingen veranderen op de ps3 of in mijn experiabox om toch weer online te kunnen.
Reden dat ik denk dat het hier aan ligt is dus ook omdat de ps3 plus spel het bij mijn neefje wel doet online en hier niet. Enige wat er anders is is de internet verbinding.

De poorten die ik open heb gegooid zijn:
TCP: 443~443
TCP: 80~80
TCP: 3478~3478
TCP: 3479~3479
TCP: 3480~3480
UDP: 3478~3478
UDP: 3479~3479
TCP: 5223~5223
UDP: 5223~5223
UDP: 3658~3658

Verder heb ik dit probleem zowel bij draadloos al bekabeld internet.
Andere games kan die wel gewoon online zonder problemen.
Spel loopt op exact hetzelfde punt vast met beide kopieen van het spel en op beide playstations, en dat is zodra ik in het spel inlog met mijn psn account.
Offline (zowel gameplay als multiplayer) doet het wel gewoon.

Bijgevoegd een foto van het moment dat de ps3 vastloopt.



Ik hoop dat iemand ons kan helpen want mijn vrouw en ik willen graag weer online.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Ik heb het zelfde ik heb ook mijn helen ps3 uit elkaar gehaald om tekijken of het daar aan lag maar nu ik het lees herken ik het probleem

Hoi,

 

ps3 niet aanmelden bij opstarten eerst spel laden .dan local en dan ps3 knop indrukken en dan naar aanmelden nu kun je wel online gamen succes !.